Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9110
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารญี่ปุ่นในศูนย์การค้าของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting consumers selection of Japanese restaurants at shopping centers in Bangkok Metropolitan / นพดล เจริญวิริยะธรรม
Authors: นพดล เจริญวิริยะธรรม
Authors: นพดล เจริญวิริยะธรรม
Keywords: การตลาด;ร้านอาหารญี่ปุ่น;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว 658.8 น164ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1433311
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9110
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0451nj_tpg.pdf456.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_abs.pdf464.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_con.pdf493.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_ch1.pdf484.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_ch2.pdf598.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_ch3.pdf498.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_ch4.pdf681.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_ch5.pdf644.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_bib.pdf476.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_app.pdf476.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.