Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนพดล เจริญวิริยะธรรมen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:09Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:09Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 น164ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1433311en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9110-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectร้านอาหารญี่ปุ่นen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านอาหารญี่ปุ่นในศูนย์การค้าของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting consumers selection of Japanese restaurants at shopping centers in Bangkok Metropolitan / นพดล เจริญวิริยะธรรมen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0451nj_tpg.pdf456.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_abs.pdf464.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_con.pdf493.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_ch1.pdf484.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_ch2.pdf598.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_ch3.pdf498.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_ch4.pdf681.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_ch5.pdf644.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_bib.pdf476.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0451nj_app.pdf476.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.