Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศิริรัตน์ ตรีรัตน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:16Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:16Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว 381 ศ373ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400557en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8607-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectนมพาสเจอร์ไรส์en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- ราชบุรีen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อผลิตภัณฑ์นมพร้อมดื่มของผู้บริโภคในเขตเทศบาลเมืองราชบุรี = Marketing mix factors affecting consumers purchasing decision of drinking milk in Ratchaburi Municipality / ศิริรัตน์ ตรีรัตน์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549st_tpg.pdf237.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0549st_abs.pdf224.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0549st_con.pdf226.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0549st_ch1.pdf134.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0549st_ch2.pdf162.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0549st_ch3.pdf124.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0549st_ch4.pdf388.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0549st_ch5.pdf239.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0549st_bib.pdf131.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0549st_app.pdf180.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.