Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8601
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด ที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกโรงเรียนสอนทำเบเกอรี่ในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers in selecting bakery school in Mueang District, Chiang Mai Province / โยธิน อนุชิตานุกูล
Authors: โยธิน อนุชิตานุกูล
Authors: โยธิน อนุชิตานุกูล
Keywords: การตลาด;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;เบเกอรี
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ย843ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400551
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8601
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549ya_tpg.pdf267.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_abs.pdf235.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_con.pdf255.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_ch1.pdf136.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_ch2.pdf196.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_ch3.pdf142.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_ch4.pdf608.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_ch5.pdf365.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_bib.pdf142.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0549ya_app.pdf256.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.