Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8588
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอัษฎา สุวรรณรูปen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:10Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:10Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 อ118ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400530en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8588-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- กรุงเทพฯen_US
dc.subjectรถยนต์ -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์มาสด้าของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Factors affecting consumers decision in purchasing a Mazda brand vehicle in Bangkok Metropolitan Area / อัษฎา สุวรรณรูปen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549as_tpg.pdf323.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_abs.pdf228.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_con.pdf234.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_ch1.pdf150.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_ch2.pdf134.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_ch3.pdf129.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_ch4.pdf351.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_ch5.pdf180 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_bib.pdf144.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0549as_app.pdf176.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.