Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8491
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorรัชฎาภรณ์ ทาระวรรณen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:49:35Z-
dc.date.available2014-09-17T07:49:35Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ร112ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1388976en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8491-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectรถยนต์ -- การบำรุงรักษาและการซ่อมแซมen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการธุรกิจดูแลรักษารถยนต์ ของพนักงานบริษัทในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = The Services marketing mix factors affecting the selection towards car care services of employees in Northern region Industrial Estate, Lamphun Province / รัชฎาภรณ์ ทาระวรรณen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1048rt_tpg.pdf102.15 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_abs.pdf81.93 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_con.pdf94.57 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_ch1.pdf89.56 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_ch2.pdf113.11 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_ch3.pdf89.56 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_ch4.pdf308.1 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_ch4.1.pdf175.11 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_ch5.pdf210.08 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_bib.pdf75.39 kBAdobe PDFView/Open
mba1048rt_app.pdf108.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.