Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8489
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อระบบกล้องโทรทัศน์วงจรปิดของที่พักอาศัยให้เช่ารายเดือนในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer decision of buying closed circuit television system at monthly rental residence in Chiang Mai Municipality / รัชดาภรณ์ ปัญญาชัย
Authors: รัชดาภรณ์ ปัญญาชัย
Authors: รัชดาภรณ์ ปัญญาชัย
Keywords: การตลาด;โทรทัศน์วงจรปิด;ที่อยู่อาศัย -- เชียงใหม่;เทศบาลนครเชียงใหม่
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ร112ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1388502
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8489
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1148rp_tpg.pdf267.02 kBAdobe PDFView/Open
mba1148rp_abs.pdf223.39 kBAdobe PDFView/Open
mba1148rp_con.pdf226.41 kBAdobe PDFView/Open
mba1148rp_ch1.pdf144.18 kBAdobe PDFView/Open
mba1148rp_ch2.pdf160.24 kBAdobe PDFView/Open
mba1148rp_ch3.pdf134.72 kBAdobe PDFView/Open
mba1148rp_ch4.pdf561.06 kBAdobe PDFView/Open
mba1148rp_ch5.pdf193.93 kBAdobe PDFView/Open
mba1148rp_bib.pdf122.9 kBAdobe PDFView/Open
mba1148rp_app.pdf292.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.