Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8484
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อน้ำยาในการตรวจการเข้ากันได้ของเลือดของโรงพยาบาลในเขตภาคเหนือ = Marketing mix factors affecting hospitals decision to purchase cross matching reagent, Northern Thailand / กิตตินาถ กาวี
Authors: กิตตินาถ กาวี
Authors: กิตตินาถ กาวี
Keywords: การตลาด -- ไทย (ภาคเหนือ);โรงพยาบาล -- ไทย (ภาคเหนือ);เลือด
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ก344ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1388482
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8484
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948kk_tpg.pdf128.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0948kk_abs.pdf140.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0948kk_con.pdf135.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0948kk_ch1.pdf137.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0948kk_ch2.pdf149.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0948kk_ch3.pdf138.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0948kk_ch4.pdf496.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0948kk_ch5.pdf241.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0948kk_bib.pdf128.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0948kk_app.pdf166.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.