Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8484
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อน้ำยาในการตรวจการเข้ากันได้ของเลือดของโรงพยาบาลในเขตภาคเหนือ = Marketing mix factors affecting hospitals decision to purchase cross matching reagent, Northern Thailand / กิตตินาถ กาวี |
Authors: | กิตตินาถ กาวี |
Authors: | กิตตินาถ กาวี |
Keywords: | การตลาด -- ไทย (ภาคเหนือ);โรงพยาบาล -- ไทย (ภาคเหนือ);เลือด |
Issue Date: | 2548 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 381 ก344ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1388482 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8484 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0948kk_tpg.pdf | 128.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_abs.pdf | 140.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_con.pdf | 135.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_ch1.pdf | 137.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_ch2.pdf | 149.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_ch3.pdf | 138.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_ch4.pdf | 496.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_ch5.pdf | 241.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_bib.pdf | 128.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948kk_app.pdf | 166.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.