Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8412
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อชาวต่างชาติในการเลือกใช้บริการทางทันตกรรมในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors influencing foreigners selection of dental services in Mueang District, Chiang Mai Province / สิรวิชญ์ บริพันธกุล
Authors: สิรวิชญ์ บริพันธกุล
Authors: สิรวิชญ์ บริพันธกุล
Keywords: การตลาด;ชาวต่างประเทศ -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;ทันตกรรม -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ส377ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371716
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8412
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948sb_tpg.pdf289.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_abs.pdf212.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_con.pdf212.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_ch1.pdf176.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_ch2.pdf130.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_ch3.pdf160.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_ch4.pdf365.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_ch5.pdf200.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_bib.pdf123.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_app.pdf229.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.