Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสิรวิชญ์ บริพันธกุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:49:04Z-
dc.date.available2014-09-17T07:49:04Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ส377ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371716en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8412-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectชาวต่างประเทศ -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectทันตกรรม -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อชาวต่างชาติในการเลือกใช้บริการทางทันตกรรมในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors influencing foreigners selection of dental services in Mueang District, Chiang Mai Province / สิรวิชญ์ บริพันธกุลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948sb_tpg.pdf289.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_abs.pdf212.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_con.pdf212.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_ch1.pdf176.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_ch2.pdf130.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_ch3.pdf160.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_ch4.pdf365.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_ch5.pdf200.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_bib.pdf123.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sb_app.pdf229.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.