Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10343
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อนักลงทุน ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ ในการลงทุนในสัญญาซื้อขายทองคำล่วงหน้า = Service marketing mix factors affecting investors in Mueang Chiang Mai District towards investing in gold futures / กาญจนา วัฒนากูล
Authors: กาญจนา วัฒนากูล
Authors: กาญจนา วัฒนากูล
Keywords: การตลาด -- เชียงใหม่;การลงทุน -- เชียงใหม่;ทอง -- การขาย
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ก232ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1527415
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10343
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30755kw_tpg.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open
mba30755kw_abs.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open
mba30755kw_con.pdf3.7 MBAdobe PDFView/Open
mba30755kw_ch1.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
mba30755kw_ch2.pdf3.79 MBAdobe PDFView/Open
mba30755kw_ch3.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open
mba30755kw_ch4.pdf53.87 MBAdobe PDFView/Open
mba30755kw_ch5.pdf16.05 MBAdobe PDFView/Open
mba30755kw_bib.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open
mba30755kw_app.pdf2.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.