Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10171
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเกศรินทร์ ขัดเปาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:44:45Z-
dc.date.available2014-09-17T08:44:45Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว 658.834 ก587คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1511635en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10171-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectความพอใจของผู้รับบริการen_US
dc.subjectสถานพยาบาลen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของปณิภาคลินิก = Customer satisfaction towards services marketing mix of Panipha Clinic/ เกศรินทร์ ขัดเปาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark20355kk_tpg.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open
mark20355kk_abs.pdf652.01 kBAdobe PDFView/Open
mark20355kk_con.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open
mark20355kk_ch1.pdf959.18 kBAdobe PDFView/Open
mark20355kk_ch2.pdf2.45 MBAdobe PDFView/Open
mark20355kk_ch3.pdf1 MBAdobe PDFView/Open
mark20355kk_ch4.pdf18.99 MBAdobe PDFView/Open
mark20355kk_ch5.pdf6.04 MBAdobe PDFView/Open
mark20355kk_bib.pdf682.4 kBAdobe PDFView/Open
mark20355kk_app.pdf4.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.