Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9973
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อนักท่องเที่ยว ชาวไทยในการซื้อของฝากประเภทผลไม้แปรรูปในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting Thai tourists in purchasing preserved vegetable and fruit souvenirs in Mueang Chaing Mai District / ประสิทธิ์ เอมศิรานันท์ |
Authors: | ประสิทธิ์ เอมศิรานันท์ |
Authors: | ประสิทธิ์ เอมศิรานันท์ |
Keywords: | ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่;นักท่องเที่ยว -- เชียงใหม่;ผัก;ผลไม้ |
Issue Date: | 2554 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8342 ป17118ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1500415 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9973 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba20754pe_tpg.pdf | 481.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_abs.pdf | 472.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_con.pdf | 648.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_ch1.pdf | 607.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_ch2.pdf | 995.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_ch3.pdf | 479.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_ch4.pdf | 3.47 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_ch5.pdf | 1.16 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_bib.pdf | 368.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_app.pdf | 866.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.