Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9973
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อนักท่องเที่ยว ชาวไทยในการซื้อของฝากประเภทผลไม้แปรรูปในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting Thai tourists in purchasing preserved vegetable and fruit souvenirs in Mueang Chaing Mai District / ประสิทธิ์ เอมศิรานันท์
Authors: ประสิทธิ์ เอมศิรานันท์
Authors: ประสิทธิ์ เอมศิรานันท์
Keywords: ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่;นักท่องเที่ยว -- เชียงใหม่;ผัก;ผลไม้
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ป17118ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1500415
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9973
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20754pe_tpg.pdf481.81 kBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_abs.pdf472.16 kBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_con.pdf648.95 kBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_ch1.pdf607.6 kBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_ch2.pdf995.12 kBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_ch3.pdf479.67 kBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_ch4.pdf3.47 MBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_ch5.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_bib.pdf368.88 kBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_app.pdf866.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.