Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9973
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorประสิทธิ์ เอมศิรานันท์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:42:32Z-
dc.date.available2014-09-17T08:42:32Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ป17118ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1500415en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9973-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectนักท่องเที่ยว -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectผักen_US
dc.subjectผลไม้en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อนักท่องเที่ยว ชาวไทยในการซื้อของฝากประเภทผลไม้แปรรูปในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting Thai tourists in purchasing preserved vegetable and fruit souvenirs in Mueang Chaing Mai District / ประสิทธิ์ เอมศิรานันท์en_US
dc.typeการค้นคว้าอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20754pe_tpg.pdf481.81 kBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_abs.pdf472.16 kBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_con.pdf648.95 kBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_ch1.pdf607.6 kBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_ch2.pdf995.12 kBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_ch3.pdf479.67 kBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_ch4.pdf3.47 MBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_ch5.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_bib.pdf368.88 kBAdobe PDFView/Open
mba20754pe_app.pdf866.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.