Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9973
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ประสิทธิ์ เอมศิรานันท์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:42:32Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:42:32Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ป17118ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1500415 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9973 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | นักท่องเที่ยว -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ผัก | en_US |
dc.subject | ผลไม้ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีอิทธิพลต่อนักท่องเที่ยว ชาวไทยในการซื้อของฝากประเภทผลไม้แปรรูปในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Service marketing mix factors affecting Thai tourists in purchasing preserved vegetable and fruit souvenirs in Mueang Chaing Mai District / ประสิทธิ์ เอมศิรานันท์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba20754pe_tpg.pdf | 481.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_abs.pdf | 472.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_con.pdf | 648.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_ch1.pdf | 607.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_ch2.pdf | 995.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_ch3.pdf | 479.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_ch4.pdf | 3.47 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_ch5.pdf | 1.16 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_bib.pdf | 368.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20754pe_app.pdf | 866.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.