Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9649
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้รับบริการในการเลือกใช้บริการแผนกผู้ป่วยนอก โรงพยาบาลเชียงใหม่ ราม = Service marketing mix factors affecting customer decision making towards selectiong Out - patient services of Chiangmai Ram Hospital / สุภาพร เลาหพูนรังษี
Authors: สุภาพร เลาหพูนรังษี
Authors: สุภาพร เลาหพูนรังษี
Keywords: โรงพยาบาลเชียงใหม่ ราม -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ;การจัดการตลาด;โรงพยาบาล -- แผนกผู้ป่วยนอก
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ส462ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474068
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9649
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark0453sl_tpg.pdf522.55 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_abs.pdf458.63 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_con.pdf459.36 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_ch1.pdf453.39 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_ch2.pdf486.18 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_ch3.pdf460.4 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_ch4.pdf891.28 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_ch5.pdf571.73 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_bib.pdf450.68 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_app.pdf722.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.