Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9649
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุภาพร เลาหพูนรังษี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:06:02Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:06:02Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ส462ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474068 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9649 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | โรงพยาบาลเชียงใหม่ ราม -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | โรงพยาบาล -- แผนกผู้ป่วยนอก | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้รับบริการในการเลือกใช้บริการแผนกผู้ป่วยนอก โรงพยาบาลเชียงใหม่ ราม = Service marketing mix factors affecting customer decision making towards selectiong Out - patient services of Chiangmai Ram Hospital / สุภาพร เลาหพูนรังษี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark0453sl_tpg.pdf | 522.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0453sl_abs.pdf | 458.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0453sl_con.pdf | 459.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0453sl_ch1.pdf | 453.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0453sl_ch2.pdf | 486.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0453sl_ch3.pdf | 460.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0453sl_ch4.pdf | 891.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0453sl_ch5.pdf | 571.73 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0453sl_bib.pdf | 450.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0453sl_app.pdf | 722.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.