Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9649
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุภาพร เลาหพูนรังษีen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:06:02Z-
dc.date.available2014-09-17T08:06:02Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ส462ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474068en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9649-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectโรงพยาบาลเชียงใหม่ ราม -- ความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectโรงพยาบาล -- แผนกผู้ป่วยนอกen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้รับบริการในการเลือกใช้บริการแผนกผู้ป่วยนอก โรงพยาบาลเชียงใหม่ ราม = Service marketing mix factors affecting customer decision making towards selectiong Out - patient services of Chiangmai Ram Hospital / สุภาพร เลาหพูนรังษีen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark0453sl_tpg.pdf522.55 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_abs.pdf458.63 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_con.pdf459.36 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_ch1.pdf453.39 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_ch2.pdf486.18 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_ch3.pdf460.4 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_ch4.pdf891.28 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_ch5.pdf571.73 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_bib.pdf450.68 kBAdobe PDFView/Open
mark0453sl_app.pdf722.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.