Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9601
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจใช้บริการสินเชื่อบุคคลที่ไม่มีหลักประกันของลูกค้าธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) ในเขตพื้นที่ 14 = Services marketing mix factors affecting customers'decision towards unsecured personal loan service at Siam Commercial Bank Company Limited in Area 14 / สาธิต โง้วสวัสดิ์
Authors: สาธิต โง้วสวัสดิ์
Authors: สาธิต โง้วสวัสดิ์
Keywords: ธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน);ธนาคารและการธนาคาร -- การตลาด;เงินกู้ธนาคาร
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว 658.8 ส243ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1467069
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9601
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0852sn_tpg.pdf580.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_abs.pdf491.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_con.pdf520.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_ch1.pdf492.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_ch2.pdf521.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_ch3.pdf498.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_ch4.pdf961.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_ch5.pdf565.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_bib.pdf476.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0852sn_app.pdf821.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.