Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9502
Title: การรับรู้ภาพลักษณ์ตราสินค้าระหว่างรถยนต์ยี่ห้อโตโยต้าและฮอนด้าของผู้บริโภคในจังหวัดเชียงใหม่ = Consumer perception of brand image between toyota and honda cars in Chiang Mai Province / เสกสรรค์ โอสถิตย์พร
Authors: เสกสรรค์ โอสถิตย์พร
Authors: เสกสรรค์ โอสถิตย์พร
Keywords: ชื่อตราผลิตภัณฑ์;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่;รถยนต์
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.827 ส518ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1463951
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9502
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0951so_tpg.pdf452.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0951so_abs.pdf486.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0951so_con.pdf478.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0951so_ch1.pdf493.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0951so_ch2.pdf512.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0951so_ch3.pdf506.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0951so_ch4.pdf709.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0951so_ch5.pdf581.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0951so_bib.pdf485.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0951so_app.pdf525.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.