Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9460
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อกระจกประกอบสำเร็จในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting consumer buying decision towards fitted-pane glass in Chiang Mai Province / อาภาศรี เทวตา
Authors: อาภาศรี เทวตา
Authors: อาภาศรี เทวตา
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่;กระจก -- การตลาด;กระจก -- การจัดซื้อ
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 อ262ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462852
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9460
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark1251at_tpg.pdf547.62 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_abs.pdf499.3 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_con.pdf485.28 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_ch1.pdf475.58 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_ch2.pdf516.88 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_ch3.pdf479.86 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_ch4.pdf645.22 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_ch5.pdf540.62 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_bib.pdf468.51 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_app.pdf490.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.