Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9460
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอาภาศรี เทวตาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:04:35Z-
dc.date.available2014-09-17T08:04:35Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 อ262ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462852en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9460-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectกระจก -- การตลาดen_US
dc.subjectกระจก -- การจัดซื้อen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจซื้อกระจกประกอบสำเร็จในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting consumer buying decision towards fitted-pane glass in Chiang Mai Province / อาภาศรี เทวตาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark1251at_tpg.pdf547.62 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_abs.pdf499.3 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_con.pdf485.28 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_ch1.pdf475.58 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_ch2.pdf516.88 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_ch3.pdf479.86 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_ch4.pdf645.22 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_ch5.pdf540.62 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_bib.pdf468.51 kBAdobe PDFView/Open
mark1251at_app.pdf490.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.