Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9287
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumer buying decision towards motocycle in Mueang Samut Sakhon district / ประภาส จันทร์อินทร์;"Marketing mix factors affecting consumer buying decision towards motocycle in Mueang Samut Sakhon district"
Authors: ประภาส จันทร์อินทร์
Authors: ประภาส จันทร์อินทร์
Keywords: การตลาด -- สมุทรสาคร. อำเภอเมือง;ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร. อำเภอเมือง;รถจักรยานยนต์
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 658.8 ป17116ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448261
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9287
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0851pci_tpg.pdf563.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0851pci_abs.pdf484.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0851pci_con.pdf482.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0851pci_ch1.pdf478.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0851pci_ch2.pdf496.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0851pci_ch3.pdf486.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0851pci_ch4.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open
mba0851pci_ch5.pdf614.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0851pci_bib.pdf480.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0851pci_app.pdf505.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.