Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9225
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดในการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์อาหารจากงาของผู้บริโภคในอำเภอเมืองแม่ฮ่องสอน = Marketing mix factors affecting sesame food products purchasing preferences of consumer in Mueang Mae Hong Son District / บุตร์ชล สุวรรณลพ
Authors: บุตร์ชล สุวรรณลพ
Authors: บุตร์ชล สุวรรณลพ
Keywords: ผลิตภัณฑ์อาหาร -- การตลาด;ผู้บริโภค -- แม่ฮ่องสอน
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 บ447ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447585
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9225
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0751bs_tpg.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_abs.pdf499.73 kBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_con.pdf493.92 kBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_ch1.pdf523.95 kBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_ch2.pdf539.23 kBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_ch3.pdf516.92 kBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_ch4.pdf811.5 kBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_ch5.pdf564.59 kBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_bib.pdf478.42 kBAdobe PDFView/Open
agim0751bs_app.pdf533.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.