Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9108
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อไวน์ผลไม้ของผู้บริโภค ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting on customers'buying decision for fruit wine in Mueang Chiang Mai District / กิตติสุข ดำรงศรี
Authors: กิตติสุข ดำรงศรี
Authors: กิตติสุข ดำรงศรี
Keywords: การตลาด;ไวน์ผลไม้;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ก344ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1433308
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9108
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0950kd_tpg.pdf534.92 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_abs.pdf469.99 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_con.pdf461.97 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_ch1.pdf487.07 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_ch2.pdf505.43 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_ch3.pdf502.1 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_ch4.pdf747.85 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_ch5.pdf580.09 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_bib.pdf464.84 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_app.pdf942.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.