Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9108
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorกิตติสุข ดำรงศรีen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:09Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:09Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ก344ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1433308en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9108-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectไวน์ผลไม้en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อไวน์ผลไม้ของผู้บริโภค ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting on customers'buying decision for fruit wine in Mueang Chiang Mai District / กิตติสุข ดำรงศรีen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0950kd_tpg.pdf534.92 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_abs.pdf469.99 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_con.pdf461.97 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_ch1.pdf487.07 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_ch2.pdf505.43 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_ch3.pdf502.1 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_ch4.pdf747.85 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_ch5.pdf580.09 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_bib.pdf464.84 kBAdobe PDFView/Open
agim0950kd_app.pdf942.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.