Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9108
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | กิตติสุข ดำรงศรี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:02:09Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:02:09Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ก344ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1433308 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9108 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ไวน์ผลไม้ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อไวน์ผลไม้ของผู้บริโภค ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting on customers'buying decision for fruit wine in Mueang Chiang Mai District / กิตติสุข ดำรงศรี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0950kd_tpg.pdf | 534.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_abs.pdf | 469.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_con.pdf | 461.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_ch1.pdf | 487.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_ch2.pdf | 505.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_ch3.pdf | 502.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_ch4.pdf | 747.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_ch5.pdf | 580.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_bib.pdf | 464.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_app.pdf | 942.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.