Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9108
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อไวน์ผลไม้ของผู้บริโภค ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting on customers'buying decision for fruit wine in Mueang Chiang Mai District / กิตติสุข ดำรงศรี |
Authors: | กิตติสุข ดำรงศรี |
Authors: | กิตติสุข ดำรงศรี |
Keywords: | การตลาด;ไวน์ผลไม้;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง |
Issue Date: | 2550 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8 ก344ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1433308 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9108 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0950kd_tpg.pdf | 534.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_abs.pdf | 469.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_con.pdf | 461.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_ch1.pdf | 487.07 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_ch2.pdf | 505.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_ch3.pdf | 502.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_ch4.pdf | 747.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_ch5.pdf | 580.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_bib.pdf | 464.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0950kd_app.pdf | 942.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.