Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8852
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกใช้บริการสถาบันกวดวิชาเพื่อการตอบสนองข้อสอบภาษาอังกฤษมาตรฐานในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Factors affecting consumer decision towards selecting tutoring institutes for standard english tests in Amphoe Mueang Chiang Mai / สุภาพงษ์ นิลเกษ
Authors: สุภาพงษ์ นิลเกษ
Authors: สุภาพงษ์ นิลเกษ
Keywords: ผู้บริโภค -- เชียงใหม่;การเรียนพิเศษ;การตลาด
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ส462ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448254
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8852
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark0951sn_tpg.pdf647.44 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_abs.pdf481.83 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_con.pdf525.37 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_ch1.pdf506.91 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_ch2.pdf517.96 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_ch3.pdf519 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_ch4.pdf861.94 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_ch5.pdf634.19 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_bib.pdf492.12 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_app.pdf556.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.