Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุภาพงษ์ นิลเกษen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:57Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:57Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ส462ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1448254en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8852-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการเรียนพิเศษen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกใช้บริการสถาบันกวดวิชาเพื่อการตอบสนองข้อสอบภาษาอังกฤษมาตรฐานในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Factors affecting consumer decision towards selecting tutoring institutes for standard english tests in Amphoe Mueang Chiang Mai / สุภาพงษ์ นิลเกษen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark0951sn_tpg.pdf647.44 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_abs.pdf481.83 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_con.pdf525.37 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_ch1.pdf506.91 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_ch2.pdf517.96 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_ch3.pdf519 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_ch4.pdf861.94 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_ch5.pdf634.19 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_bib.pdf492.12 kBAdobe PDFView/Open
mark0951sn_app.pdf556.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.