Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8757
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสลากออมสินพิเศษงวดที่ 31 ของผู้บริโภค = Marketing mix factors affecting consumers' buying decision of Premium savings certificate 31 |
Authors: | วิชิต ชอบพานิช |
Authors: | วิชิต ชอบพานิช |
Keywords: | การตลาด;สลากออมสิน;ผู้บริโภค |
Issue Date: | 2550 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 |
Gov't Doc #: | ว 658.8 ว323ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419035 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8757 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0850wc_tpg.pdf | 538.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_abs.pdf | 479.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_con.pdf | 491.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_ch1.pdf | 486.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_ch2.pdf | 562.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_ch3.pdf | 540.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_ch4.pdf | 1.21 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_ch5.pdf | 600.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_bib.pdf | 463.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_app.pdf | 525.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.