Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8757
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสลากออมสินพิเศษงวดที่ 31 ของผู้บริโภค = Marketing mix factors affecting consumers' buying decision of Premium savings certificate 31
Authors: วิชิต ชอบพานิช
Authors: วิชิต ชอบพานิช
Keywords: การตลาด;สลากออมสิน;ผู้บริโภค
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว 658.8 ว323ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419035
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8757
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0850wc_tpg.pdf538.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_abs.pdf479.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_con.pdf491.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_ch1.pdf486.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_ch2.pdf562.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_ch3.pdf540.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_ch4.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_ch5.pdf600.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_bib.pdf463.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0850wc_app.pdf525.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.