Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8757
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วิชิต ชอบพานิช | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:51:13Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:51:13Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ว323ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419035 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8757 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | สลากออมสิน | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด ที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อสลากออมสินพิเศษงวดที่ 31 ของผู้บริโภค = Marketing mix factors affecting consumers' buying decision of Premium savings certificate 31 | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0850wc_tpg.pdf | 538.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_abs.pdf | 479.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_con.pdf | 491.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_ch1.pdf | 486.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_ch2.pdf | 562.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_ch3.pdf | 540.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_ch4.pdf | 1.21 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_ch5.pdf | 600.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_bib.pdf | 463.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0850wc_app.pdf | 525.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.