Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8752
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วิกานดา เสรีสมนึก | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:51:11Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:51:11Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ว312ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419030 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8752 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ประกันชีวิต | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจทำประกันชีวิตของพนักงานในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Services marketing mix factors influencing employees buying decision of life insurance in Mueang Samut Sakhon district / วิกานดา เสรีสมนึก | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0950ws_tpg.pdf | 460.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ws_abs.pdf | 491.11 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ws_con.pdf | 484.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ws_ch1.pdf | 481.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ws_ch2.pdf | 502 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ws_ch3.pdf | 485.85 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ws_ch4.pdf | 742.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ws_ch5.pdf | 516.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ws_bib.pdf | 466.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0950ws_app.pdf | 511.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.