Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8614
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์นั่งส่วนบุคคลไม่เกิน 7 คนเอนกประสงค์ ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers in purchasing decisions of the multipurpose vehicles seating no more than seven passengers in Bangkok / ปรีชา ศิริโภค
Authors: ปรีชา ศิริโภค
Authors: ปรีชา ศิริโภค
Keywords: การตลาด;รถยนต์ -- การจัดซื้อ -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว 381 ป173ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400564
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8614
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549psr_tpg.pdf296.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_abs.pdf206.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_con.pdf238.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_ch1.pdf131.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_ch2.pdf211.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_ch3.pdf146.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_ch4.pdf650.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_ch5.pdf248.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_bib.pdf120.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_app.pdf180.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.