Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8614
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์นั่งส่วนบุคคลไม่เกิน 7 คนเอนกประสงค์ ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers in purchasing decisions of the multipurpose vehicles seating no more than seven passengers in Bangkok / ปรีชา ศิริโภค |
Authors: | ปรีชา ศิริโภค |
Authors: | ปรีชา ศิริโภค |
Keywords: | การตลาด;รถยนต์ -- การจัดซื้อ -- กรุงเทพฯ |
Issue Date: | 2549 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 |
Gov't Doc #: | ว 381 ป173ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400564 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8614 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0549psr_tpg.pdf | 296.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_abs.pdf | 206.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_con.pdf | 238.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_ch1.pdf | 131.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_ch2.pdf | 211.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_ch3.pdf | 146.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_ch4.pdf | 650.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_ch5.pdf | 248.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_bib.pdf | 120.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_app.pdf | 180.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.