Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8614
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปรีชา ศิริโภคen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:18Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:18Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว 381 ป173ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400564en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8614-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectรถยนต์ -- การจัดซื้อ -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์นั่งส่วนบุคคลไม่เกิน 7 คนเอนกประสงค์ ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers in purchasing decisions of the multipurpose vehicles seating no more than seven passengers in Bangkok / ปรีชา ศิริโภคen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549psr_tpg.pdf296.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_abs.pdf206.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_con.pdf238.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_ch1.pdf131.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_ch2.pdf211.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_ch3.pdf146.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_ch4.pdf650.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_ch5.pdf248.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_bib.pdf120.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0549psr_app.pdf180.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.