Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8614
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปรีชา ศิริโภค | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:50:18Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:50:18Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 381 ป173ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400564 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8614 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | รถยนต์ -- การจัดซื้อ -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถยนต์นั่งส่วนบุคคลไม่เกิน 7 คนเอนกประสงค์ ของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting consumers in purchasing decisions of the multipurpose vehicles seating no more than seven passengers in Bangkok / ปรีชา ศิริโภค | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0549psr_tpg.pdf | 296.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_abs.pdf | 206.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_con.pdf | 238.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_ch1.pdf | 131.16 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_ch2.pdf | 211.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_ch3.pdf | 146.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_ch4.pdf | 650.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_ch5.pdf | 248.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_bib.pdf | 120.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0549psr_app.pdf | 180.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.