Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8577
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พรรษยาพร ทวีกุล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:50:07Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:50:07Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 พ177ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400471 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8577 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | สุนัข -- อาหาร -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารสุนัขสำเร็จรูปของผู้เลี้ยงสุนัขในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers buying decision for processed dog food in Mueang district, Chiang Mai province / พรรษยาพร ทวีกุล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0949pt_tpg.pdf | 203.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pt_abs.pdf | 215.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pt_con.pdf | 254.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pt_ch1.pdf | 128.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pt_ch2.pdf | 193.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pt_ch3.pdf | 140.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pt_ch4.pdf | 954.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pt_ch5.pdf | 254.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pt_bib.pdf | 124.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pt_app.pdf | 161.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.