Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8577
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพรรษยาพร ทวีกุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:07Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:07Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 พ177ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400471en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8577-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสุนัข -- อาหาร -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารสุนัขสำเร็จรูปของผู้เลี้ยงสุนัขในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting customers buying decision for processed dog food in Mueang district, Chiang Mai province / พรรษยาพร ทวีกุลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0949pt_tpg.pdf203.33 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pt_abs.pdf215.68 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pt_con.pdf254.68 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pt_ch1.pdf128.35 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pt_ch2.pdf193.22 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pt_ch3.pdf140.8 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pt_ch4.pdf954.67 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pt_ch5.pdf254.03 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pt_bib.pdf124.75 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pt_app.pdf161.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.