Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11005
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสาริศา อือตระกูลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:02:53Z-
dc.date.available2014-09-17T09:02:53Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 659.1 ส273ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1434637en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11005-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectโฆษณาen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการลงโฆษณาในนิตยสารประเภทแจกฟรีในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the users' choice of advertisement in free copy magazine in Chaiang Mai Province / สาริศา อือตระกูลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0851se_tpg.pdf491.52 kBAdobe PDFView/Open
econ0851se_abs.pdf482.69 kBAdobe PDFView/Open
econ0851se_con.pdf469.69 kBAdobe PDFView/Open
econ0851se_ch1.pdf503.29 kBAdobe PDFView/Open
econ0851se_ch2.pdf623.62 kBAdobe PDFView/Open
econ0851se_ch3.pdf490.26 kBAdobe PDFView/Open
econ0851se_ch4.pdf615.79 kBAdobe PDFView/Open
econ0851se_ch5.pdf485.65 kBAdobe PDFView/Open
econ0851se_bib.pdf489.56 kBAdobe PDFView/Open
econ0851se_app.pdf505.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.