Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9594
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อผู้บริโภคในการเลือกซื้อตึกแถวในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors influencing consumers on buying selection of commercial buildings in Amphoe Mueang Chiang Mai / สราวุทธิ์ ธัญเศรษฐ์กุล
Authors: สราวุทธิ์ ธัญเศรษฐ์กุล
Authors: สราวุทธิ์ ธัญเศรษฐ์กุล
Keywords: อสังหาริมทรัพย์ -- การตลาด;การจัดการตลาด;อาคาร -- เชียงใหม่
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ส172ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1465448
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9594
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1152st_tpg.pdf565.37 kBAdobe PDFView/Open
mba1152st_abs.pdf527.24 kBAdobe PDFView/Open
mba1152st_con.pdf465.39 kBAdobe PDFView/Open
mba1152st_ch1.pdf474.14 kBAdobe PDFView/Open
mba1152st_ch2.pdf490.28 kBAdobe PDFView/Open
mba1152st_ch3.pdf475.29 kBAdobe PDFView/Open
mba1152st_ch4.pdf616.99 kBAdobe PDFView/Open
mba1152st_ch5.pdf567.6 kBAdobe PDFView/Open
mba1152st_bib.pdf463.46 kBAdobe PDFView/Open
mba1152st_app.pdf553.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.