Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9594
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สราวุทธิ์ ธัญเศรษฐ์กุล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:05:38Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:05:38Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ส172ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1465448 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9594 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | อสังหาริมทรัพย์ -- การตลาด | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | อาคาร -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อผู้บริโภคในการเลือกซื้อตึกแถวในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors influencing consumers on buying selection of commercial buildings in Amphoe Mueang Chiang Mai / สราวุทธิ์ ธัญเศรษฐ์กุล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba1152st_tpg.pdf | 565.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1152st_abs.pdf | 527.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1152st_con.pdf | 465.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1152st_ch1.pdf | 474.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1152st_ch2.pdf | 490.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1152st_ch3.pdf | 475.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1152st_ch4.pdf | 616.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1152st_ch5.pdf | 567.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1152st_bib.pdf | 463.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1152st_app.pdf | 553.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.