Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9462
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวีระชาติ ตรีชัยวิจิตรen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:04:36Z-
dc.date.available2014-09-17T08:04:36Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ว3711คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462855en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9462-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectบริษัท นัติมอเตอร์en_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleความพึงพอใจในการบริการหลังการขายของลูกค้า บริษัท นัติมอเตอร์ จำกัด จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards after-sales services of Nat Motor company limited Chiang Mai Province / วีระชาติ ตรีชัยวิจิตรen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0951wt_tpg.pdf481.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wt_abs.pdf484.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wt_con.pdf491.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wt_ch1.pdf478.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wt_ch2.pdf502.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wt_ch3.pdf480.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wt_ch4.pdf850.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wt_ch5.pdf626.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wt_bib.pdf473.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0951wt_app.pdf489 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.