Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9120
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกเช่าห้องชุดของนักศึกษาระดับปริญญาตรี มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = The Service marketing mix factors affecting Chiang Mai University undergraduate student selection of apartment rentals / สิทธิพงษ์ ไสยวงค์
Authors: สิทธิพงษ์ ไสยวงค์
Authors: สิทธิพงษ์ ไสยวงค์
Keywords: การจัดการตลาด;การเช่า;การตลาด -- เชียงใหม่;ห้องชุด
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ส344ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1434380
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9120
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551ssw_tpg.pdf460.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ssw_abs.pdf483.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ssw_con.pdf514.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ssw_ch1.pdf501 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ssw_ch2.pdf511.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ssw_ch3.pdf479.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ssw_ch4.pdf797.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ssw_ch5.pdf629.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ssw_bib.pdf492.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0551ssw_app.pdf501.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.