Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8864
Title: พฤติกรรมการเปิดรับสื่อที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกศึกษาในหลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิตของนักศึกษาในจังหวัดเชียงใหม่ = Media exposure affecting graduate students towards selecting Master of Business Admininstration Programs in Chiang Mai Province / มรุต พินิจวัฒนา
Authors: มรุต พินิจวัฒนา
Authors: มรุต พินิจวัฒนา
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่;สถาบันอุดมศึกษา -- การประชาสัมพันธ์;ศึกษา -- เชียงใหม่
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ม174พ
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462364
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8864
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952mp_tpg.pdf464.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_abs.pdf467.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_con.pdf482.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_ch1.pdf464.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_ch2.pdf512.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_ch3.pdf475.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_ch4.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_ch5.pdf644.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_bib.pdf461.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_app.pdf497.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.