Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8864
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorมรุต พินิจวัฒนาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:52:02Z-
dc.date.available2014-09-17T07:52:02Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ม174พen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462364en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8864-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectสถาบันอุดมศึกษา -- การประชาสัมพันธ์en_US
dc.subjectศึกษา -- เชียงใหม่en_US
dc.titleพฤติกรรมการเปิดรับสื่อที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกศึกษาในหลักสูตรบริหารธุรกิจมหาบัณฑิตของนักศึกษาในจังหวัดเชียงใหม่ = Media exposure affecting graduate students towards selecting Master of Business Admininstration Programs in Chiang Mai Province / มรุต พินิจวัฒนาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952mp_tpg.pdf464.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_abs.pdf467.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_con.pdf482.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_ch1.pdf464.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_ch2.pdf512.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_ch3.pdf475.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_ch4.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_ch5.pdf644.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_bib.pdf461.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0952mp_app.pdf497.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.