Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8861
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อเครื่องดื่มเกลือแร่ของผู้บริโภคในเขตบางกะปี กรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting the purchasing of sport drink of consumers in Bangkapi District, Bangkok / สาวิตรี เวศกาวี
Authors: สาวิตรี เวศกาวี
Authors: สาวิตรี เวศกาวี
Keywords: การจัดการตลาด;เครื่องดื่มชูกำลัง -- การตลาด;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 658.8 ส273ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454751
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8861
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1251sw_tpg.pdf491.4 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_abs.pdf483.53 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_con.pdf469.05 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_ch1.pdf491.58 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_ch2.pdf512.97 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_ch3.pdf486.66 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_ch4.pdf713.03 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_ch5.pdf543 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_bib.pdf478.32 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_app.pdf508.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.