Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8861
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสาวิตรี เวศกาวีen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:52:01Z-
dc.date.available2014-09-17T07:52:01Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ส273ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454751en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8861-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectเครื่องดื่มชูกำลัง -- การตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อเครื่องดื่มเกลือแร่ของผู้บริโภคในเขตบางกะปี กรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting the purchasing of sport drink of consumers in Bangkapi District, Bangkok / สาวิตรี เวศกาวีen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1251sw_tpg.pdf491.4 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_abs.pdf483.53 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_con.pdf469.05 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_ch1.pdf491.58 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_ch2.pdf512.97 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_ch3.pdf486.66 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_ch4.pdf713.03 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_ch5.pdf543 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_bib.pdf478.32 kBAdobe PDFView/Open
mba1251sw_app.pdf508.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.