Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8752
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจทำประกันชีวิตของพนักงานในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Services marketing mix factors influencing employees buying decision of life insurance in Mueang Samut Sakhon district / วิกานดา เสรีสมนึก
Authors: วิกานดา เสรีสมนึก
Authors: วิกานดา เสรีสมนึก
Keywords: การตลาด;ประกันชีวิต
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว 658.8 ว312ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419030
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8752
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0950ws_tpg.pdf460.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_abs.pdf491.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_con.pdf484.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_ch1.pdf481.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_ch2.pdf502 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_ch3.pdf485.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_ch4.pdf742.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_ch5.pdf516.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_bib.pdf466.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_app.pdf511.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.