Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8752
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorวิกานดา เสรีสมนึกen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:11Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:11Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ว312ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419030en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8752-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectประกันชีวิตen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจทำประกันชีวิตของพนักงานในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Services marketing mix factors influencing employees buying decision of life insurance in Mueang Samut Sakhon district / วิกานดา เสรีสมนึกen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0950ws_tpg.pdf460.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_abs.pdf491.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_con.pdf484.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_ch1.pdf481.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_ch2.pdf502 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_ch3.pdf485.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_ch4.pdf742.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_ch5.pdf516.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_bib.pdf466.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0950ws_app.pdf511.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.