Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8742
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorดนุ สถิตเมธากุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:07Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:07Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ด154ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419020en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8742-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสถานเริงรมย์ -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกใช้สถานบันเทิง ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The service marketing mix factors affecting consumer selection towards entertainment venues in Mueang District, Chiang Mai province / ดนุ สถิตเมธากุล;"The service marketing mix factors affecting consumer selection towards entertainment venues in Mueang District, Chiang Mai province"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1050ds_tpg.pdf465.67 kBAdobe PDFView/Open
mba1050ds_abs.pdf502.79 kBAdobe PDFView/Open
mba1050ds_con.pdf489.74 kBAdobe PDFView/Open
mba1050ds_ch1.pdf490.97 kBAdobe PDFView/Open
mba1050ds_ch2.pdf526.51 kBAdobe PDFView/Open
mba1050ds_ch3.pdf513.66 kBAdobe PDFView/Open
mba1050ds_ch4.pdf928.58 kBAdobe PDFView/Open
mba1050ds_ch5.pdf669.89 kBAdobe PDFView/Open
mba1050ds_bib.pdf483.4 kBAdobe PDFView/Open
mba1050ds_app.pdf573.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.