Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8432
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อครีมบำรุงผิวหน้าของสตรีในอำเภอกระทุ่มแบน จังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors effecting the buying decision for lotion of women in Krathum Baen District, Samut Sakhon Province / พัชรี หยกเล็ก
Authors: พัชรี หยกเล็ก
Authors: พัชรี หยกเล็ก
Keywords: การตลาด;ครีม;สตรี -- สมุทรสาคร. อำเภอกระทุ่มแบน
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว 658.8 พ112ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1385948
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8432
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948py_tpg.pdf118.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_abs.tha.pdf125.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_abs.eng.pdf88.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_con.pdf124.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_ch1.pdf136.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_ch2.pdf149.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_ch3.pdf131.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_ch4.pdf369.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_ch5.pdf257.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_bib.pdf117.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0948py_app.pdf148.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.