Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8426
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อบ้านของพนักงานในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ จังหวัดลำพูน = The Service marketing mix factors affecting the decision towards purchasing houses by employees of the Northern Region Industrial Estate, Lamphun Province / ณัฐมน เจริญทวีทรัพย์
Authors: ณัฐมน เจริญทวีทรัพย์
Authors: ณัฐมน เจริญทวีทรัพย์
Keywords: นิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ -- พนักงาน;การตลาด -- ลำพูน;บ้าน -- การจัดซื้อ
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ณ113ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371810
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8426
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948nc_tpg.pdf207.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0948nc_abs.pdf216.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0948nc_con.pdf273.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0948nc_ch1.pdf154.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0948nc_ch2.pdf200.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0948nc_ch3.pdf136.6 kBAdobe PDFView/Open
mba0948nc_ch4.pdf755.45 kBAdobe PDFView/Open
mba0948nc_ch5.pdf294.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0948nc_bib.pdf140.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0948nc_app.pdf820.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.