Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8424
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการซื้อปลาสวยงามของร้านค้าปลีกปลาสวยงามในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting purchasing of ornamental fish by ornamental fish retail shops in Chiang Mai Province / พันแสง เรืองถิรเศรษฐ์
Authors: พันแสง เรืองถิรเศรษฐ์
Authors: พันแสง เรืองถิรเศรษฐ์
Keywords: การตลาด -- เชียงใหม่;ร้านค้าปลีก -- เชียงใหม่;ปลาสวยงาม -- การจัดซื้อ
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 381 พ115ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371808
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8424
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0848pr_tpg.pdf207.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_abs.pdf217.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_con.pdf236.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_ch1.pdf135.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_ch2.pdf181.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_ch3.pdf162.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_ch4.pdf437.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_ch5.pdf272.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_bib.pdf119.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0848pr_app.pdf182.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.