Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8400
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องพ็อคเก็ตพีซีของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer decision in purchasing pocket PC in Muang District, Chiang Mai Province / เบญจวรรณ แพทย์สมาน
Authors: เบญจวรรณ แพทย์สมาน
Authors: เบญจวรรณ แพทย์สมาน
Keywords: การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;คอมพิวเตอร์ -- การจัดซื้อ
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว/ภน 381 บ532ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371409
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8400
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948bp_tpg.pdf215.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bp_abs.pdf231.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bp_con.pdf294.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bp_ch1.pdf172.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bp_ch2.pdf156.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bp_ch3.pdf136.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bp_ch4.pdf614.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bp_ch5.pdf319.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bp_bib.pdf134.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0948bp_app.pdf218.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.