Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8398
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุพิศ พุทธมี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:48:59Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:48:59Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 381 ส463ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371391 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8398 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | การตลาด -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | โฆษณา | en_US |
dc.subject | สิ่งพิมพ์ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกลงโฆษณาในสื่อสิ่งพิมพ์แจกฟรีเพื่อการท่องเที่ยวของลูกค้าใน จังหวัดเชียงใหม่= The Marketing mix factors affecting customers decision towards advertising in free copy media for tourism in Chiang Mai Province / สุพิศ พุทธมี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0948sp_tpg.pdf | 227.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948sp_abs.pdf | 246.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948sp_con.pdf | 303.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948sp_ch1.pdf | 166.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948sp_ch2.pdf | 208.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948sp_ch3.pdf | 180.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948sp_ch4.pdf | 809.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948sp_ch5.pdf | 464.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948sp_bib.pdf | 129.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948sp_app.pdf | 431.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.