Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุพิศ พุทธมีen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:48:59Z-
dc.date.available2014-09-17T07:48:59Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ส463ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371391en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8398-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectการตลาด -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectโฆษณาen_US
dc.subjectสิ่งพิมพ์en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกลงโฆษณาในสื่อสิ่งพิมพ์แจกฟรีเพื่อการท่องเที่ยวของลูกค้าใน จังหวัดเชียงใหม่= The Marketing mix factors affecting customers decision towards advertising in free copy media for tourism in Chiang Mai Province / สุพิศ พุทธมีen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948sp_tpg.pdf227.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sp_abs.pdf246.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sp_con.pdf303.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sp_ch1.pdf166.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sp_ch2.pdf208.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sp_ch3.pdf180.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sp_ch4.pdf809.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sp_ch5.pdf464.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sp_bib.pdf129.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0948sp_app.pdf431.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.